"Sokkal értékesebb a magad alkotta ajándék. – Amíg készíted, mindig arra gondolsz, akié lesz. Nem egy pillanat csak, amíg megveszed, hanem hosszú órák, esték, amíg elkészülsz. Ezalatt beépül az ajándékba a szereteted is. (Kálnay Adél)"

2014. január 2., csütörtök

Süss fel nap ... / A little sunshine

Drága barátnőmnek, Valikának ígértem már régen egy napocskát. Karneol ásványt foglaltam be, remélem, beragyogja majd a szürke svájci hétköznapokat :-)
I promised a sun-form pendant for my dear friend, Valika so long ago. I used carneol to be the sunshine through her days in Switzerland. :-)





1 megjegyzés:

  1. Kedves Ildikó!
    Nagy örömmel néztem az oldaladon a munkákat.Igazán jó érzékkel fogtál hozzá a gyöngyhímzéshez! Nagyon tetszenek!
    A legyező fülbevalón ledöbbentem, a múlt héten egy ehhez hasonló (még hosszabbat) készítettem én is!
    Gyöngytesó, még találkozunk! Sok sikert!
    Fanna

    VálaszTörlés