"Sokkal értékesebb a magad alkotta ajándék. – Amíg készíted, mindig arra gondolsz, akié lesz. Nem egy pillanat csak, amíg megveszed, hanem hosszú órák, esték, amíg elkészülsz. Ezalatt beépül az ajándékba a szereteted is. (Kálnay Adél)"

2014. március 1., szombat

Esküvőre készülök / Preparing for wedding (not mine..)

Alakulóban van az ékszerszettem, amit március 8-án fogok viselni a sógornőm esküvőjén. Hogy be tudom fejezni a nagy napra, nagyban hozzájárult az, hogy itthon ragadtam bárányhimlős legkisebb fiammal.
Legelőször a gyűrű készült el freeform technikával; korall ásvány splitterekkel, delicával, kásával, kockával fűztem, bordós-pirosas-bronzos színekkel.
A fülbevalót egyszerűen elintéztem, mert nem akartam, hogy túl sok legyen.
A karkötő gyöngyhímzéssel készült, a gombja ugyanaz a freeform motívum, amilyen a gyűrűm.
A karkötő még ma elkészül - reményeim szerint, és akkor majd jövök egy végleges fotóval a teljes szettről. Addig is íme:

We are invited to my sister-in-law's wedding party, where I will wear my brand new set. "Thanks" to my youngest son, who is suffering from chicken-pox now, I had the chance to finish it (I almost ran out of time..).
For the freeform ring I used coral, sead beads, delica and cube. I used almost the same materials for my bracelet, which is not ready yet, but it's on its way.
My earrings will be very simple, because I didn't want to be over-decorated.
I hope my bracelet will have been done by the end of the day, so I'll come back to you with the final photo of the set.
Until then here they are:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése